ARAMA FİLTRELEME
"kafa uyuşması sebebi ve tedavi" Araması Sonuçları
Iyi günler hocam benim kafamın sağ göz üstü kaşım ve sağ lobun tarafına gelen yerde alın ve kafa derimde bir uyuşma hissi var. ayrıca sinüzitte mevcut

gencosman tarafından 02.01.2014 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Merhaba, ben kalp çarpıntısı ve kafamın sağ tarafının uyuşmasından şikayetçiydim ve kan testimde wbc kan değeri 10,73 çıktı, bu sebep olabilir mi? baş

ziyaretci-2012908 tarafından 05.08.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Merhaba doktor bey ben 19 yaşındayım nefes alamadığımı hissediyorum sonra kafam patlayacak gibi oluyo yastığa yada sert yere koydummu geriliyo, sıkışı

ali arslan tarafından 09.12.2013 tarihinde soruldu.
Tşk.. son-olarak-birde-el-uyuşması-damarların-gerilmesi-sorunununu-yaşıyorum-buda-bunla-alakalımı-özellikle-sol-el-geceleri-uyanıyorum-bu-gerilmeden

tarafından 18.01.2014 tarihinde soruldu.
Nefes alamama kafa uyuşması merhaba doktor bey ben 19 yaşındayım nefes alamadığımı hissediyorum sonra kafam patlayacak gibi oluyo yastığa yada sert y

ali arslan tarafından 12.12.2013 tarihinde soruldu.
Merhaba doktor bey , geçen yaz üst çene geriliği sebebiyle doktora gittim ve doktorum sağlık açısından hiç bi sorun olmayacağını söyledi bende gerek d

lcapslock tarafından 21.06.2014 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Öncelikle sorunum 2-3 gün önce başladı onun öncesinde hastaydım biraz grip yani sonrasında baş ağrısı, kafa uyuşması gibi bi sorun yaşadım ufak bişi z

ziyaretci-1478392 tarafından 24.03.2013 tarihinde soruldu.
Beyin ve Sinir Cerrahisi
Merhabalar sayın hocam.annemin kol ağrısı ve el uyuşması sorunu vardı.çektirdiğimiz mr neticesinde gittiğimiz doktor 2 yerde boyun fıtığı olduğunu ve

ziyaretci-39201 tarafından 09.11.2007 tarihinde soruldu.
Psikoloji
Merhabalar, on bes yasındayım son zamanlarda haftada bırkaç defa uykuya dalarken yada uykumun en derın yerınde kafamın uyustugunu hıssedıyorum.kalkmay

tugce tarafından 23.05.2014 tarihinde soruldu.
Merhabalar, on bes yasındayım son zamanlarda haftada bırkaç defa uykuya dalarken yada uykumun en derın yerınde kafamın uyustugunu hıssedıyorum.kalkmay

tugce tarafından 22.05.2014 tarihinde soruldu.
Toplam 79 kayıt bulundu.