ARAMA FİLTRELEME
"ilaç yan etkileri ve ilaçları bırakmada zorluk" Araması Sonuçları
Göğüs Hastalıkları
Merhaba; sigarayı bırakmaya çalışıyorum.sigarayı bırakma polikiniğine gittim ve welbutrin xl 150 mg ilaç yazdı. şimdi 1- hiper tansiyon ilacı kullanı

45yunus tarafından 19.11.2011 tarihinde soruldu.
Tıbbi Farmakoloji
Hocam iyi günler ben seboreik dermatit sebebi ile 2 yıl önce kullandığım kortizollü losyonlar(dermovade-elecon) bir süre sonra bazı yan etkiler yaptı

ziyaretci-1510254 tarafından 17.07.2014 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba ben lustral kullanmaya yeni başlayacağım ama soruları okudum ve biraz tereddüt ediyorum artık yan etkileri çok mu?bağımlılık yapar mı?birsüre

ziyaretci-982034 tarafından 09.08.2011 tarihinde soruldu.
Hocam merhaba. obsesif kompulsif bozukluk rahatsızlığımdan dolayı selectra rexapin ve ativan kullanıyorum yaklaşık 2 ay oldu hala bir etki göremedim y

ziyaretci-1933099 tarafından 28.05.2014 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Merhabalar. anti depresan ilaçların yan etki olarak ödem ya da ciltte sarkma meydana getirme gibi olumsuz etkileri var mıdır. daha önce anti depresenl

ziyaretci-11813 tarafından 17.02.2007 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Hocam merhaba. annem yaklaşık 6 senedir bipolar bozuklukla mücadele ediyor. bu süre zarfında 3 kez, her seferinde yaklaşık bir ay kadar bakırköy ruh v

ziyaretci-869694 tarafından 16.06.2014 tarihinde soruldu.
Göz Hastalıkları
Hocam merhaba allerjik konjonktivit rahatsızlığım var. tekrarlaması üzerine doktora gittim ve doktorum vigamox, ciloxin, stafine isimli ilaçları verdi

ziyaretci-238460 tarafından 26.12.2011 tarihinde soruldu.
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba hocam, ben 6 aylık paxera(20mg) teedavisi gördüm 6.ayın sonunda kendi isteğimle buraktım.yaklaşık 3 haftadır kendimi toparlayamadım bırakma ya

ziyaretci-170028 tarafından 24.04.2014 tarihinde soruldu.
Merhaba doktor bey.yaklaşık 1,5 yıldır depresyon-anksiyete tedavisi görüyorum.hergün düzenli olarak 20 mg paxera ve bir ataraks içiyorum..doktor kontr

ziyaretci-1481298 tarafından 25.10.2014 tarihinde soruldu.
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Mrhb yeşim hanım bn 18 yasındayım.kullanmış oldugum gynelle ilacı bende baş agrısı ve baş dönmesi yapıyor.ve ayrıca halsizlik yapıyor.bu ilacı gereksi

ziyaretci-67885 tarafından 19.03.2008 tarihinde soruldu.
Toplam 2307 kayıt bulundu.