ARAMA FİLTRELEME
"göbek hizasında ağrı" Araması Sonuçları
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Mrb. benim kızım 15 yaşında boy :1,54 kilo 38 gün içinde çok halsiz ,yorgun ve iştahsız aynı zamanda ara sıra göbek hizasında ağrılarının olduğunu söy

ziyaretci-495860 tarafından 05.10.2010 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Iyi günler.benim kızım 15 yaşında fakt kilosu oldukça düşük kilo:38 boy:1,54 aynı zamanda göbek hizasında ara sıra ağrı hissettiğini ve kıpırdayınca d

ziyaretci-495860 tarafından 07.10.2010 tarihinde soruldu.
Iyi günler göbek deliğimn iç tarafında ağrı oluyor ağrı 1 gün önce başladı bastırmadğım sürece bişe yok bastırdığmda sanki bıçak sokuyormuşum gibi bi

ziyaretci-472474 tarafından 20.07.2010 tarihinde soruldu.
Anestezi ve Reanimasyon
Hocam merhabalr sizin alanınız mı bilmiyorum göbek çıkması ile göbek düşmesi aynı şey midir ikincisi bunun kesin tedavisi var mıdır 2 sene önce benim

ziyaretci-65464 tarafından 22.09.2010 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Hocam merhabalr sizin alanınız mı bilmiyorum göbek çıkması ile göbek düşmesi aynı şey midir ikincisi bunun kesin tedavisi var mıdır 2 sene önce benim

ziyaretci-457924 tarafından 22.09.2010 tarihinde soruldu.
Çocuk Cerrahisi
Iyi günler hocam benim 20aylık oğlum var göbek fıtığı oluştu bunda ağrı sancısı olurmu ne yapmam gerekiyor iyi günler

ziyaretci-365424 tarafından 25.08.2010 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Meraba hocam..yaklaşık 3 yıldır ara ara genelde 2-3 ayda birr göbek çevremden başlayıp,sağ kasığıma inen şiddetli ağrılar oluyo 2 gün sürüyor daha son

ziyaretci-432410 tarafından 29.10.2010 tarihinde soruldu.
Hocam ben 33 yaşında bir bayanım. yemek yedikten sonra sol tarafımdan çaprazlamasına kalp hizasının göğüs altına kdr bir ağrı çekiyordum. genel cerrah

ziyaretci-1354538 tarafından 07.11.2014 tarihinde soruldu.
Hocam benim eşim 21 yaşında ve 3-4 yda bir yolda yürürken göbek bağında şiddetli ağrılar hissediyor. yani göbek bağında bir problem olduğunu düşünüyor

saravakos tarafından 20.11.2014 tarihinde soruldu.
Hocam benim eşim 21 yaşında ve 3-4 yda bir yolda yürürken göbek bağında şiddetli ağrılar hissediyor. yani göbek bağında bir problem olduğunu düşünüyor

saravakos tarafından 20.11.2014 tarihinde soruldu.
Toplam 81 kayıt bulundu.