ARAMA FİLTRELEME
"boğaza bastırınca ağrı" Araması Sonuçları
Dahiliye - İç Hastalıkları
Merhaba doktor bey, 25 yaşındayım, boyum 177, kilom 68 ve erkeğim. göğsümün tam ortasında, tam kalp hizasında olan bölgede bazı hareketler esnasında

ziyaretci-1469446 tarafından 27.02.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Doktor bey merhaba.. benim 3 gündür dilimde küçük bir çatlak oluştu 2mm falan. yarığın yan tarafı ip şeridi gibi o da 2mm kadar ve beyaz renkte.. ağrı

ziyaretci-124304 tarafından 25.01.2009 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Doktor bey merhaba benim dilimin ucunda yaklaşık 2 mm uzunluğunda derin olmayan bi yarık oluştu..yarığın kenarı ip gibi rengi beyaz 3 gündür geçmedi..

ziyaretci-145796 tarafından 25.01.2009 tarihinde soruldu.
Merhaba ben 29 yaşında bir bayanım. boynumun ve dahi boğazımın sol tarafında fındık gibi bir sertlik var bastırınca sadece acıyor ağrı falan yapmıyor.

ziyaretci-107490 tarafından 13.07.2008 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Merhaba hocam benim kulağımda uğultu var ama gündüz rahatsız etmiyo gece çok sinir ediyo dr bişi yok dedi işitme ciahzına soktu net çıktı iltihapta yo

ziyaretci-129193 tarafından 23.09.2008 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Ilk fırsatta doktora görüneceğimi belirtmek isterim fakat bir ön bilgi almak istiyorumbirkaç gün önce kulak memesinde küpe yerinde büyük bir sivilce ç

ziyaretci-75404 tarafından 12.04.2008 tarihinde soruldu.
Sayın hocam 21 yaşındayım.başımın sol tarafına hafiften bastırınca bir ağrı oluşuyor sizce bunun sebebi nedir ?

fenerli35 tarafından 04.02.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Merhaba şikayetim boğazımda sürekli gıcık olması burun tıkanıklığı ve boğazda koku boğazımdaki gıcık tükürüyorum tükürüyorum hiç gitmiyo son olarak pa

ziyaretci-1350935 tarafından 10.03.2014 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Merhabalar...ya benim hemen çenemin altındaa sağ tarafta elle biras bastırınca elime gelen küçükk bi şey var.dıştan herhangibir belirginlik yok ama i

ziyaretci-196169 tarafından 28.01.2009 tarihinde soruldu.
Kulak, Burun, Boğaz hastalıkları
Merhabalar hocam,ben 1 hafta önce falan hasta oldum.yutkunurken boğazlarım ağrıyordu.2-3 gün devam etti bu ondan sonra biraz geçmeye başlamışken sol k

Emre tarafından 28.04.2014 tarihinde soruldu.
Toplam 166 kayıt bulundu.