ARAMA FİLTRELEME
"ayakta sivilce" Araması Sonuçları
Ortopedi ve Travmatoloji
Hocam ayak başparmağının tırnağının altında sivilce gibi bir şey var dokununca agriyor ne yapabilirim

ziyaretci-1981254 tarafından 06.07.2014 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhaba nuran hnm. 1 ay kadar önce ayak parmapıma sivilce gibi birşey çıktı kendiliğinden patladı ve ayak parmaklarıma yayıldı. ayak altında su kabarc

ziyaretci-2076608 tarafından 27.09.2014 tarihinde soruldu.
Ortopedi ve Travmatoloji
Merhabalar.ben 22 yaşındayım giydiğim hertürlü ayakkabıların topukları erirken ön taraflarında kalkma oluşuyo.daha önce doktora gitim ayakta bi şekil

ziyaretci-30335 tarafından 07.11.2007 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhabalar, dün sabah uyandıgımda kollarımda ve ayaklarımda küçük sivilceye benzer kırmızı noktalar oldugunu gordum. kasınıyorlar. şuan yurtdışınday

ziyaretci-65847 tarafından 18.05.2008 tarihinde soruldu.
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Merhaba dr.hanım.daha önce yanıtlamış olduğunuz sorum için teşekkür ederim.verdiğiniz bilgi bizim için faydalı oldu. kızımın ayak tabanında kızarıklı

ziyaretci-1118755 tarafından 27.11.2012 tarihinde soruldu.
Dahiliye - İç Hastalıkları
Iyigünler, ayak tabanlarımda önce sivilce gibi sonra kuruyum kan oturmuş gibi görünüyo, sonrasında da deri döküntüsü gibi soyuluyo, aynı yerden bir ta

ziyaretci-1100626 tarafından 18.10.2013 tarihinde soruldu.
hocam mrb. yaşım 15 .şimdi 3-3,5 hafta önce farkettim.ayağa kalktığımızda kalça kapanır ya işte ayağa kalktığımda kalçanın arasında kalıyor ve kuyru

ziyaretci-1441387 tarafından 10.03.2013 tarihinde soruldu.
Genel Cerrahi
Hocam mrb. yaşım 15 .şimdi 3-3,5 hafta önce farkettim.ayağa kalktığımızda kalça kapanır ya işte ayağa kalktığımda kalçanın arasında kalıyor ve kuyruk

ziyaretci-1401787 tarafından 10.03.2013 tarihinde soruldu.
Deri ve Zührevi Hastalıklar
Merhaba doktor bey,bende çok yoğoun şekilde ayak terlemesi ve beraberinde kötü koku var.acaba bir hastalıklan alakası olabilirmi.bende romatoid arttri

ziyaretci-15482 tarafından 26.01.2008 tarihinde soruldu.
Hocam 12 yaşındayken sünnet olmuştum.sünnetim iyileştikten sonra penisimle oynarken sünnet derimde sivilce kanar gibi kan geldi.daha sonra o bölgede m

ziyaretci-1861500 tarafından 17.03.2014 tarihinde soruldu.
Toplam 316 kayıt bulundu.